weekje spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu weekje spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

weekje spanje

Door: Lisa

02 Juni 2007 | Spanje, Pineda de Mar

Hola !!!

Hier weer even een berichtje uit Spanje! Begin wel al iets meer te wennen maar het is nog wel moeilijk! deze week gewerkt.. de ene dag ging makkelijker als de andere maarja dat moet allemaal nog een beetje goed komen..
Mijn collega,s van de recptie zijn de ene dag heel aardig voor je en erg in je geinterseerd en de andere dag doen ze weer heel anders.. komende week komt er een nieuw iemand bij de receptie dus dan veranderen mijn tijden ook lekker!
Maandag zijn we naar barcelona geweest en lekker geshopt.. Ik ben ook nog een avondje in Santa Susanna met Ilona V nog wat aan drinken, dus dat was ook wel gezellig! Gisteravond een show gezien van sharon en mariska, was erg leuk!

• 02 Juni 2007 - 18:05

Shaaar:

Hee lieve Lies! Zit ook ff gezellig met je te msnen na een weekie Spain! Hoop inderdaad dat je tijden iets relaxter worden en dat je nog meer leuke mensen leert kennen :) Nou wijffie de eerste week zit er alweer op..! Veel plezier vanaaf met de dames en lekker aan de sangria :P Dikkee kuss

• 02 Juni 2007 - 21:23

Carine:

Hoi Lies!
    Leuk om al wat fotootjes te zien, hoop er nog veel meer te zien straks!De spits is afgebeten, er is al een week voorbij!Al nieuwe werelddelen ontdekt?hihi..spaanse mannelijke ofzo??Hasta la pasta! grtjs, Carine

• 03 Juni 2007 - 11:20

Mam:

Hoi Lief, leuk om te zien met wie je daar bent. Goed om te lezen dat het van lieverlee iets beter gaat. Alles moet even wennen. dikke kus en tot mails

• 04 Juni 2007 - 08:46

Suzanne:

Ha Lisa!
    De eerste week zit erop! Stoer hoor! Al zal het best moeilijk zijn, tussen die spanjaarden. Je moet maar denken dat de leukste tijden nog komen!!!! Straks ben je ingewerkt en kan je meer gaan genieten van het leven buiten het hotel!
    Goed om te lezen dat je ook lekker gaat shoppen, Barcalona is een leuke stad he!
    Nou meis, probeer er van te genieten en we houden je site in de gaten!

Dikke zoen

Suus (van Wil)

• 04 Juni 2007 - 14:40

Sanne:

jes weer ene verhaaltje nou nog wat foto`s ik hoop dat je camera het blijft doen :D nou lies idd zal het werken wel wennen zijn maar jij ben GOED joh jij ken straks over die 5 maanden vloeiend spaans man maak je daar maar niet druk om! doe veel ;leuke dingen want daarvoor ben je er ook hoor :D KUSS

• 04 Juni 2007 - 16:50

Kim:

Olááá Lisaaaa.. Goed dat je al een beetje begint te wennen! En ook lekker dat je tijden gaan veranderen! Leuk dat je nu ook meer foto's op je site heb... Heel veel plezier.... Dikke kus

• 05 Juni 2007 - 13:18

W&:

Hey Lisa,

Leuk hoor je berichtje met je fotootjes.

Ga zo door en alles komt goed :-)

Dikke kus!!!!

W&

• 05 Juni 2007 - 16:21

Ilona:

Hee Lisa. Gelukkig bevalt het je het is toch spannend, in een ander land. Als je het naar je zin hebt gaat de tijd ook snel voorbij.Geniet er verder van en de groetjes.
    Ilona

• 05 Juni 2007 - 19:33

Patty:

Lieve lisa,
    wat vond ik het leuk dat je vrijdag op zaterdag nacht belde om me te feliciteren.. Echt zo leuk om je even aan de tel te hebben..
    Ook erg fijn om te lezen dat het al allemaal iets makkelijker gaat!!
    Straks staat er volgende week nog op dat je niet meer weer terug komen..
    ik hou het in de gaten je verhalen!!
    Veel plezier en geniet er van meis..
    Dikke kus patje!!

• 05 Juni 2007 - 20:11

Kelly Elly:

Hoi Liesss..
    Spreek je nu lekker op msn! Jammer dat het bellen niet lukte zeg, kon ik jou ook ff horen. Volgende keer moet je maar voor een betere microfoon zorgen!
    Misschien een koptelefoon die iets minder groot is haha..
    Nou ik ga weer even tegen je praten via de micro.. Das gezelliger :D
    Kus Kel

• 05 Juni 2007 - 20:25

Diane:

hallo wijfie

blijf lekker jezelf wat er ook gebeurt daar!!!

dikke kus je collega.........

• 05 Juni 2007 - 21:49

Gracia:

Hola preciosa Que Tal?
    Halo scheet hoe is het daar? Heb al een paar keer op je site gekeken en dus nu maar eens een berichtje. Zal vast wat onwennig zijn allemaal maar over een week of 3 wil je voorlopig niet terug hoor. Doorzetten hoor.... het is onwijs gaaf om mee te maken!!! Ben jaloers op je! Hier alles zijn gangetje... maar we missen je wel! Moet nu mijn eigen thee maken... mooi is dat .... hihihi

Dikke kus Graats