verhuizen - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu verhuizen - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

verhuizen

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2007 | Spanje, Pineda de Mar

Hola!
Hier ben ik weer, het gaat steeds beter hier en het word ook gezelliger omdat je meer mensen leert kennen.. Ik ga deze week of volgende week waarschijnlijk verhuizen naar Santa Susanna. Monique vroeg aan mij of ik intresse had om in Sta Susanna in een apartementencomplex te gaan werken. ik vond het best wel moeilijk om te beslissen, omdat ikb hier net een beetje mn draai heb gevonden, maar ben toch gaan kijken met Monique. Het is daar helemaal nieuw, dus alles ziet er echt goed uit.. Ook gezien waar ik dan kom te slapen en dat is een lekker appartementje met nog 5 andere meiden, dus dat is ook wel te doen! Ik heb dus besloten om daar heen te gaan. ik heb nu dan wel een 1pers kamermaar het is niet echt schoon daar en we hebben al een paar keer een kakkerlak gezien. en met werken in paradis heb ik het nog niet echt naar me zin, wel met de gasten, maar niet met mn collega. dus dat schiet niet op want ik kan sommige klanten nog niet zelfstandig helpen.. dus ik ga gewoon de stap nemen en naar sta susanna! het leuke aan hotel paradis is wel dat het een klein hotel is en dat de gasten je vaak aanspreken (ook buiten werktijd) en een praatje met je maken! erg leuk want ik heb vandaag namelijk een paar keer compimentjes in ontvangst genomen haha :D oh en in dat app hebben ze wel draadloos internet, alleen wil de directeur het wachtwoord niet geven heb ik gehoord, maar goed dat zien we daar wel..! iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes! Dikke Kuss

  • 08 Juni 2007 - 17:22

    Sanne:

    ha lies, nou dat klinkt allemaal erg leuk zeg!VERHUIZEN EN DAT NOG WEL IN SPANJE ! Ik hoop dat je in je nieuwe kamer geen kakkerlakken ziet :D nou wij hebben een paar dagen lekker weer gehad dus heb me buitendouche uitermate goed kunnen gebruiken :D nu stort het trouwens de regen komt met bakken uit de lucht vallen ! dus da`s niet zo leuk.. maar leuk verhaal leuke foto`s ga zo door veel plezier in je nieuwe huis ik ben benieuwd DIKKE KUS xxx

  • 08 Juni 2007 - 18:44

    Suus:

    Hee lies
    zo te zien heb je het wel naar je zin !! leuk hoor allemaal :D alleen mis je wel hoor meid maar egt nog super veel plezier en succes :D komt allemaal wel goed met jou haha je heb ook al wat fotos gemaakt leuk allemaal. nu zit je tog ook dicht bij Kirsten enso?? nou spreek je snel.

    DIKKE KUS

  • 08 Juni 2007 - 21:01

    Ria:

    Hoi Lisa
    Spannend weer te verhuizen. Nou hopelijk krijg je het daar meer naar je zin.
    Al met al klinkt het toch wel erg leuk
    Gezellig met 5 meiden.
    Nou, Lisa het gaat je vast lukken.
    Veel succes.

  • 09 Juni 2007 - 13:46

    Kel:

    Ola Lies.. Wel leuk zeg verhuizen, lekker met meiden op een kamer. Als dat maar goed gaat haha.. Hier inderdaad heel verschillend weer, wat Sanne al zei, daar nog wel mooi?
    Gister hebben we Steef opgehaald en dat was erg leuk. 's Avonds zijn we ff in de Pool geweest en vanavond gaat iedereen weer een beetje zijn eigen weg. Dus zoveel mis je hier nog niet hoor ;)
    De foto's zijn ook leuk trouwens!
    Nou meis, veel succes weer en tot op msn! Kus

  • 10 Juni 2007 - 09:19

    Shaaar:

    hee LIES! Altijd leuk complimentjes! En je fotoos zijn ook leuk om te zien :) Al wat bruiner geworden? Wij worden hier alleen maar witter.. wel benauwd af en toe! Ik had gister feestje van Jochem en Wanda, was heel gezellig! Heb jij nog wat gedaan? Wel jammer dat Ilona al naar huis gaat.. Goed dat je door blijft zetten hoor!! Dikke Kusss en suc6 met je collega..!

  • 10 Juni 2007 - 15:37

    Kim:

    Hee Lies! Spannend hoor dat je gaat verhuizen!!! Ik hoop dat t daat leuk is.. Leuk dat je complimentjes kreeg Nou heel veel plezierr ook op je nieuwe plekkie xxx

  • 10 Juni 2007 - 20:47

    Ray:

    Ha Lisaaaa!

    Erg leuk om al die foto's te zien en om je avonturen te kunnen volgen! Zijn die D&G shirtjes die jullie dragen de officiele werkkleding of onderling afgesproken ;) Ik ben trouwens officieel klaar met mijn afstudeerstage! Al mijn punten zijn binnen en het enige wat ik nog moet doen is presenteren en verdedigen (3 juli pas :S) Daarna lekker op vakantie! Ben overigens al door verschillende werkgevers benaderd voor een baan en heb deze week de eerste gesprekken!! Ik hou je op de hoogte.. Have fun! Xxx Ray

  • 11 Juni 2007 - 07:10

    Maaikee:

    Liieessieeejj! Hoe is het met je? Al verhuisd? Klinkt erg leuk je nieuwe appartement met al die meiden, wel nederlandse of dat niet? Ik heb dit weekend weinig gedaan, beetje sloffen en slapen :) Nu begint het gewone leventje weer met stage lopen, naar school.. Volgend weekend werken en stage, dus veel tijd voor leuke dingen komt er nog niet aan voor mij! Ik spreekje snel meis.. byebye xxx

  • 11 Juni 2007 - 09:43

    Gerry:

    als je maar niet bij die directeur op z'n knie hoeft te gaan zitten voor het wachtwoord!

  • 11 Juni 2007 - 09:43

    Gerry:

    en de groeten van je moeder! kusjes Gerry en Helma

  • 11 Juni 2007 - 16:00

    Wil En Suus :

    Ha Lisa
    Leuk dat je het steeds meer naar je zin krijgt. Lijkt ons inderdaad een moeilijke beslissing om over te stappen van stage plaats.... Maar ach, met 5 meiden in een app is ook een gaaf vooruitzicht! Heel veel succes op je nieuwe werkplek! Geniet ervan!

    Groetjes en een dikke kus Wil en Suus

  • 11 Juni 2007 - 18:33

    Carine:

    Hoi Lies!
    Nieuwe werkplek? Je eigen eetcafe zag ik al!! Stoer zeg!! hihi !! Suc6 op je nieuwe plekkie, komen we gewoon daarheen!
    (misschien hoor!)
    knuf, Carine

  • 13 Juni 2007 - 08:23

    Roy, Kirsha, Joyce:

    Wauw spannend hoor, verhuizen. Wel fijn dat je je draai een beetje hebt gevonden en dat er leuke mensen zijn. Veel succes in Sta suzanna. Groetjes van ons:)

  • 13 Juni 2007 - 12:53

    Graats+Diane:

    Hee Liesje VERHUIZEN? jeetje joh ga je nog verhuizen ook daar!!! Als je het maar naar je zin hebt en er wat van opsteekt toch??? En ... st. Susanna daar gaat Lil heen op vakantie 13 juli vertrekt de bus .... ik zal ff navragen waar ze zit en het jou laten weten. Voor nu Hou je taai, nog veel plezier en een hele dikke kus van ons!!!!

  • 13 Juni 2007 - 20:00

    Debora:

    Hoi Lies, spannend verhuizen maar volgens mij is het veel gezelliger zo met z'n allen in een appartement. Ik ben benieuwd hoe het werken daar is. Maar je zal zien alles went snel en misschien is het véél leuker!! Gave stad hé Barcelona en veel te veel winkels en terrasjes. Geniet ervan en tot mails!
    Groetjes en XXXX

  • 14 Juni 2007 - 07:52

    Barbara:

    Hoi Lisa! Leuk om te lezen dat het steeds beter gaat. Wat ik natuurlijk vooral wil weten is hoe het met je Spaans gaat??!! Heb je al veel bijgeleerd en lukt het praten ook een beetje? En niet stiekum Engels praten, hè! ;-)
    Mucha suerte con todo! Hasta luego!

  • 14 Juni 2007 - 14:13

    Barry :

    Hé Lies,

    Niet vergeten je nieuwe adres METEEN te mailen hÈ? Anders komt dat belangrijke kaartje niet aan als je gaat verhuzen!

    Have fun verder enne, een beetje rustig aan met Juan!

  • 15 Juni 2007 - 11:11

    Jacqueline:

    hoi,
    hopelijk gaat het op je nieuwe plekkie wel lopen!
    gaat vast goed komen! je klinkt gelukkig nog steeds positief! veel plezier!
    enne, volgens mij komen er binnenkort al wat bezoekjes van familie/ vrienden naar je toe, klopt dat? vorige week familieweekend gehad, leuk hoor, je zal de foto's vast gaan zien. volgend jaar ben je gewoon weer van de party!!!
    dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pineda de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7602

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: