vakantie! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu vakantie! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

vakantie!

Door: Lisa

20 Augustus 2007 | Spanje, Madrid

Heeej allemaal,

Nou ik heb 3 super lekkere dagen gehad! Was echt heerlijk en echt super om die meiden weer te zien>! Heb lekker van het zwembad genoten daar hoor ;)
En toen ik weer terug was, waren mike en naat hier, dus was ook weer gezellig>! Afgelopen week was het weer niet zo lekker, gister was er zelfs regen en onweer!! was echt een hele erge storm,, we zagen opeens echt een vuurflits en een harde knal,, en toen was de bliksem bij ons ingeslagen! Alle stroom enzo uit, was nog wel ff eng e een chaos aan de receptie natuurlijk, want we hadden geen pc, telefoon, konden geen sleutels meer maken.. maar na een paar uur kwam er dan toch iemand om het te fiksen. Donderdag komen mn ouders weer met iris & dana, dus dat is ook leuk! En dan daarna begint het aftellen! Ik probeer weer ff wat foootos erbij te zetten! Misss jullie!!!! XXXX

• 20 Augustus 2007 - 16:01

Wendy:

Hey Lisa,

Gaaf die fotootjes. Enneuh ik weet wat voor een chaos er kan zijn als er stroom uitvalt in een hotel. Ik heb het meegemaakt in Amerika. NIKS werkte meer. We kregen lichtstaafjes om onze kamers te vinden. Wel een heel groot voordeel: drank was gratis in de bar als compensatie voor het ongemak. SUPER!!! hahaha We hebben heel veel lol gehad toen. Maar op het moment zelf is het heel vervelend voor het personeel.

Geniet met je ouders en Iris en zodra je thuis bent, wil ik je wel eens spaans horen praten :-)

Have fun nog...

xxx

• 22 Augustus 2007 - 19:14

Mariette:

Hey lieve lisa,

Leuk om weer je verhaal te lezen, en gezellig dat je bij je vriendinnen bent geweest, leuke foto`s. Als het goed is zie je morgen je ouders en zusje weer, ook gezellig!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van, een hele fijne tijd daar met elkaar. dikke kus van ons allemaalxxxxxxxxxxx

• 23 Augustus 2007 - 18:12

Kelly:

Hoi Liesje,
    Nou poging 2..Net een heel bericht getypt, krijg ik een error. Dus nu maar een nieuwe! Hoe is het daar? Met mij goed. Deze week nog steeds slecht weer! Moest deze week 2 tentamens herkansen, maar gaan idee hoe ze zijn gegaan, dat wordt afwachten. Verder heb ik die meiden nog een beetje gezien, is wel weer gezellig, na zo'n weekje rust in het dorp.
    Heb je het wel leuk gehad bij hun? Ik heb al een aantal foto's gezien en het zag er wel onwijs mooi uit daar.
    Nog 1 weekje vakantie en dan begint het echte leven weer. Moet ik weer gewoon naar school. Zal wel weer ff wennen zijn.
    Eerst nog even een mooie afsluiting, Mysteryland. Heb er onwijs zin in en het wordt mooi weer! Nou Meis, zet hem nog even op. Nu gaan we echt aftellen!
    Dikke Kus

• 27 Augustus 2007 - 09:20

Kim:

Heee Lisaa Hoe is het? Was leuk he de vakantie?!! Ik heb net je mail gelezen.. Nog maar een paar weekies en dan ben je weer terug.. Geniet er nog ff van!! Dikke kus

• 27 Augustus 2007 - 17:20

Patty:

Hey lies..
    Hoe is het daar bij jou?? Vervelend zeg die uitval van de stroom..
    Vakantie was lekker he?? Vooral het (leeggelopen) zwembad was goed bevallen!!
    Ik ben gister met Yvonne en Kim naar de zwarte markt geweest.. Veel leuke dingen gezien... Was wel gezellig!! Het weer is de afgelopen dagen hier ook weer redelijk mooi geweest.. Overdag hebben we geen jassen hoeven dragen als we wat gingen doen.. Ideaal!! Nu maar hopen dat de zomen nu deze kant een beetje opkomt..
    Zonde van de telefoon zeg, maar aan de andere kant misschien ook maar goed dat het niet je nieuwe mooie telefoon was..
    Heel veel plezier met je ouders en dan wordt het aftellen hoor... Voordat je het weet zit je weer hier bij ons in Nederland!!
    succes, en geniet ervan..
    Dikke kus..

• 31 Augustus 2007 - 13:12

Ha Lies!!
    Nou, Dana vond het erg leuk in Spanje!! Heb je lekker (bijna) gezoend met een zeehond??
    De foto's zijn heel leuk!
    Nog even het laatste stukje volhouden hoor!! Kan je trots zijn op jezelf!
    laf joe!

• 01 September 2007 - 08:17

Gracia En Diane:

Heee Liesje!!!!
    Wat een gezellig verhaal. Gezellig dat zoveel mensen je op komen zoeken zeg!!! Waarom zijn wij niet uitgenodigd??? ;-) en dat van die blikseminslag moet je maar denken ... heb ik ook weer meegemaakt!!! Kwam van de week je mams nog tegen en begrijp dat je nu wel aan het aftellen bent! Nou wij ook weer... we hebben hier zin om weer gezellig bij te kletsen. Hou je taai de laatste weekjes en als je zin hebt om een keertje naar ons te mailen doe dat dan op happykids@wanadoo.nl dan kunnen we het allemaal lezen.

dikke knuffffffffffffffffffffffffff

• 01 September 2007 - 15:23

Sannne:

haaaa lisa de pisaaaaaa hoe is het daar nog naar je zin? lekker weertje zeker of regent het ? al wat rustiger in het hotel ? was het gezellig met je ouders? ik ga maandag beginnen met me studi kunstzinnige therapie ik heb der echt onwijs veele zin in dus ik ben benieuwd nou geniet maar van je laatste weken want voor je het weet zit je alweer in dit koude nederland dikke kussss we smse !

• 02 September 2007 - 14:04

Wil En Suzanne :

He Lisa!
    Heel veel succes met de laatste weken! Het eind is nu in zicht en het aftellen kan beginnen!
    Hopelijk heb je nog een laatste leuke tijd!
    Een hele dikke zoen van Wil en Suus

• 05 September 2007 - 12:08

Patty:

Heej lieve lies,
    hoe was het met je ouders?
    Het gaat nu hard he..
    De laatste paar weken nu, is zo voorbij..
    Hier is het koud en slecht weer voor de zomer hoor..
    Dus geniet nog even van de zon en het warme weertje daar en dan zien wij je weer heel snel..
    Dikke knuff

• 05 September 2007 - 17:08

Ilona:

Hey Lisa

De laatste weekjes dus het is nu echt aftellen, lekker toch. Veel plezier en succes nog de laatste weken.

Groetjes Ilona

• 06 September 2007 - 08:19

Carine:

Nog maar 3 weken en 5 dagen....

• 07 September 2007 - 14:23

3 weken en 4 dagen....