holaaa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu holaaa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

holaaa

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

nou hier dan weer een berichtje het is idd alweer ff een tijdje geleden! was echt leuk om mn papa en mama weer te zien! Heb lekker 2 nachtjes bij hun gelogeerd in mn eigen kamer haha! ze hadden een heel mooi appartement met 2 aparte slaapkamers dus dat was wel leuk. we hebben een dagje lekker gerelaxt ff op het strand geweest en lekker pizza gegeten in malgrat :D en op donderdag zijn we lekker in barcelona geweest.. lekker geshopt!! was erg leuk en vond het jammer dat ze weer weg moesten haha. verder gaat alles goed, had van de week een ontstoken oog er zat iets in me oog wat er niet uit ging dus moest naar de dokter en mocht niet in de zon!! maarja dat is hier een beetje moeilijk.. kreeg ook een zalfje en nu is hij weer bijna beter! Heb ook eindelijk werk kleding gehad, echt een verschrikkelijk lelijke knalgele blouse, zal er binnenkort wel een foto van maken.. het is hier echt superlekker weer en er komen steeds meer nederlanders dus dat is ook wel leuk. en op dit moment hebben we een groep van 153 duitsers in het hotel pfff... nou ik zal proberen de site een beetje beter bij te houden.. meiden ik mis jullie!!!! Dikke kusss

  • 08 Juli 2007 - 19:15

    Maaike:

    Mis jou ook Lies! :) Gelukkig wordt het weer hier nu ook weer beter.. want ben anderhalve week vrij! Ben blij dat het goed met je gaat! Spreekje snel weer meis! Liefs, Maaike xxx

  • 10 Juli 2007 - 07:55

    Tante Mariette:

    Hey lisa, leuk weer van je te lezen, hoorde van je ouders dat het leuk is geweest, nu weer aan het werk in je geweldige knal gele blouse!!!!!!Ben benieuwd!!!We zien hem nog wel op de foto. Succes met de Duitsers en straks met al die Hollanders!!!! Dikke kus van onsxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Juli 2007 - 11:58

    Tante Trees:

    nou Lisa je valt wel op met z'n kanarie blouse aan.We hadden het al gehoord van je pa en ma dat het goed met je ging.
    Zo maak je tenminste nog wat mee daar in dat verre Spanje.
    Werk ze nog maar vergeet niet om plezier te maken.
    De groetjes.

  • 10 Juli 2007 - 14:05

    Carine:

    " kom-uit-die-bananeboom..kom-uit-die-bananebohoom..."
    Wordt dat jullie 'club-lied', met die mooie gele bloesjes aan?
    Gelukkig gaat het weer beter met je oog, kan je die gele bloes ook beter zien, hihi...
    Doedels!!

  • 10 Juli 2007 - 15:17

    Kelly:

    Hoiii Lies!
    Goed om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Ik zit nu achter Luke zijn computer, want ik blijf hier vanavond eten. Ben benieuwd of Luke een beetje kan koken ;)
    Ik spreek je snel weer op msn!
    Dikke Kus

  • 11 Juli 2007 - 19:54

    Ilona:

    Hoi Lisa.
    Das dan wel pech hebben met je oog maar gelukkig dat dat weer beter gaat. En dat je ook nog wat plezier kan maken zo tussen de bedrijven door, dat j ouders dan ff langs komen is dan ook wel gezellig.
    Groetjes Ilona

  • 13 Juli 2007 - 12:01

    Sanne:

    ha liessie. mooi dat je het nog steeds naar je zin heb en een beetje toeristen binnen komen leuk leuk lekker weer nou eindelijk wordt het hier ook nog een beetje mooi van het weekeind ! Lies ik spreek je snel weer heel veel plezier nog kusssss

  • 13 Juli 2007 - 12:02

    Sanne :

    anders wordt je toch gewoon lid van waarbenjij . nu :D:D doeiiixx

  • 13 Juli 2007 - 14:40

    Gracia:

    He tuttebel,

    Je mams was net in de winkel dus ik dacht OEPS moet echt weer eens een berichtje voor lisa achterlaten. Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en eigenlijk te druk om deze site bij te houden. Goed teken!
    Ik ben zelf net terug van een heerlijk weekje KOS! 40 graden en wat een heerlijk eiland. Lekker gegeten, veel te veel gedronken, leuke dingen gedaan en nu weer aan het aftellen voor de volgende vakantie! hihihi

    Lilianne wilde bij je langskomen die zou nl vanochtend jou kant uit komen maar daar is wat tussen gekomen (hoor je nog wel) Is nu onderweg naar Frankrijk dus een andere bestemming. Verder weinig nieuws. Hier gaat alles zijn gangetje.

    Hele dikke knuf vanuit hier en gedraag je!!!

    XX Gracia

  • 13 Juli 2007 - 14:41

    Graats:

    PS: die blouse is dat een idee als werkkleding voor Happy Kids HAHAHAHAHAHA

  • 13 Juli 2007 - 18:28

    Kim:

    Hee wijfie! Je moeder is nu bij ons ze kwam nff wat dingetjes voor jou brengen.. Zie je el me ouders maar zie je mij niet :( Nou veel plezierr miss you Dikke Kus Kim

  • 14 Juli 2007 - 13:08

    Mees:

    Hoi Lisa,

    Je hebt inmiddels al gehoord dat ik sinds maandag 9 juli ook op deze aaardbol rondloop? Nou ja loop,.. aanwezig ben.. beetje slapen, beetje eten... bevalt me prima!

    Kom maar in oktober snel even op bezoek bij me, dat lijkt me gezellig! Ik hoor het wel van papa of mama wanneer precies..

    Knuffel van je (achter?)neefje
    Mees (Huub) Sikkens

  • 15 Juli 2007 - 15:31

    Dana:

    Heeeee lies :D
    Alles goed daarzo in het verre spanje ?
    hier wel hoor ! Je bed slaapt onwijs lekker haha ! ik logeer hier nu een weekendje want me ouders zijn een weekend naar Belgie .. Maar ik heb echt heel veel zin om naar Spanje te komen !! Het is al bijna ! :)
    Maar ik ga weeeeeer ! xx Danaa Laf joee ! (L)

  • 16 Juli 2007 - 13:32

    Patty:

    Hey lieve lies,
    tijd geleden dat ik er op ben geweest.. Maar de pc was zoals gewoonl+ijk hier weer eens kapot!!
    Ze hebben er nu weer van alles aan gedaan dus nu maar hopen dat hij het ook gewoon blijft doen..
    Ik heb mijn diploma gehaald..
    Ben eindelijk klaar met school, weet alleen echt niet wat ik wil gaan doen!!
    Erg leuk om te horen dat je het al zoveel meer naar je zin heb dan eerst.. Het klinkt allemaal veel positiever.. Gelukkig!! Nou meis, heel veel plezier en geniet weer van alle dingen die je ook de komende weken weer gaat meemaken..
    Dikke kus en knuffel...

  • 17 Juli 2007 - 08:57

    Maaike:

    Ik fietste net over de Oudeweg en de schuur van je oom (opa en oma) is plat en ze zijn nu begonnen aan het huis! Misschien staan de huizen eral als jij terug komt hihi.. :D Nee dat kan natuurlijk niet! Vermaak je je nog een beetje? Spreekje snel weerr.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 7605

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: