sta susana - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu sta susana - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

sta susana

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2007 | Spanje, Madrid

haaii allemaal,

ik heb zoals gewoonlijk weer geen tijd voor een heel lang verhaal maargoed ga deze keer wel proberen er foto.s op te zetten! werken gaat goed gaat steeds beter en de klanten zijn allemaal erg leuk en willen allemaal een praatje met je maken.. in het app is het ook leuk, ik heb een paar fotos van de meiden in het app en van hoe het eruit ziet.. gister was er hier in spanje een feest dag; San juan ofzoiets en overal was vuurwerk muziek enz.. we zijn naar het strand geweest en daar was iedereen aan het dansen en vuurwerk aan het afsteken het leek wel oud en nieuw! het was iig erg gezellig! Dinsdag komen mijn ouders dus dat is ook leuk, ff lekker naar >Barcelona.. ik schrijf snel weer wat! en dan wat uitgebreider haha.. bedankt voor alle lieve berichtjes! KUS
ik probeerde de fotos erop te zetten maar deze pc pakt mijn usb niet dus ik moet wachten totdat ik een goeie pc heb!

  • 24 Juni 2007 - 17:50

    Ray:

    Ha Lisa!! Yes, ben de eerste die een bericht mag plaatsen ;) Klinkt wel als een gezellig feestdag, dansen en vuurwerk op het strand (Y) Ben benieuwd naar de foto's.. Ik hou je blog in de gaten.. Have fun.. Xx Ray

  • 24 Juni 2007 - 19:08

    Ray:

    Ha Lisa!! Yes, ben de eerste die een bericht mag plaatsen ;) Klinkt wel als een gezellig feestdag, dansen en vuurwerk op het strand (Y) Ben benieuwd naar de foto's.. Ik hou je blog in de gaten.. Have fun.. Xx Ray

  • 25 Juni 2007 - 10:08

    Sannne:

    haaa lies, wat leukk leuk leuk ik ben egt jaloers wil ook lekker in het buitenland zitten het is heir zo`n bagger weer joh wil je niet weten wel goed weer trouwens om aan saaie opdrachten voor school te zitten nou lies veel pelzier nog en geniet er van vp met je ouders ook kusxxxx

  • 25 Juni 2007 - 14:52

    Tante Mariette:

    Hey lisa, leuk om te lezen wat je meemaakt, fijn voor je dat het goed gaat en dat je het naar je zin hebt. En deze week je ouders weer zien fijn hoor geniet er van zo met elkaar!!!!!
    Dikke kus van ons allemaalxxxxxxxxxxxx

  • 25 Juni 2007 - 17:47

    Kellyyy:

    Hoi Lies,
    Ray plaatst gelijk zijn bericht 2 keer. Dat is ook weer niet nodig haha. Lekker dat je het nu naar je zin hebt hoor. Hier is het inderdaad niet zo'n fijn weer. Maar ook voor mij komt het niet verkeerd uit omdat ik nu in mijn tentamenweek zit. Nog één week bikkelen en dan lekker vakantie. Dus dan ga ik je wat vaker mailen. Ik hoop dat ik dan ook meer dingen beleef. Iedereen is ff druk met school enzo. Nou Lies.. Tot spreeks maar weer! Dikke Kus

  • 27 Juni 2007 - 09:34

    Steef:

    Hey Lisa!!
    Mooi om te horen dat het werk steeds beter gaat en dat je het nog naar je zin hebt daar! En natuurlijk gezelig dat je ouders langskomen!! Hoop dat je in augustus ook nog ff naar ons toe kan komen!
    Ik zit nu alweer 2,5 week thuis in dit zure regenachtige saaie land, heb wel een beetje heimwee hoor! Maar ben stiekem ook wel weer heel blij om thuis te zijn hoor! Weer lekker mijn eigen bedje en vriendjes en vriendinnetjes! Nu alleen nog een baantje, ben nog keihard op zoek, maar komt vast ook nog wel goed! Nou Lies, zet m op en ik spreek je binnenkort wel weer! Voor nu een dikke kus

  • 27 Juni 2007 - 13:07

    Carine:

    Haai Lies!
    Leuk he, je paps en mams op bezoek!
    Ook leuk: nu zit ik met jouw zus opgescheept, en jij met mijn zus! grappig he?
    Veel plezier!
    XXX

  • 28 Juni 2007 - 11:03

    Maaike:

    De foto's staan er op! Leuk, krijgen we een beetje meer een indruk! Maar waar blijft t zonnetje? Duurt wel erg lang voordat die hier is.. Verder alles goed meis? Lekker hoor dat je ouders er nu zijn, geniet ervan! Spreekje snel weerr.. xxx

  • 28 Juni 2007 - 16:12

    Shaaar:

    Hee Lieve :Lies! Leuke fotoos..! Ook je lange verhaal heb ik gelezen :P Ik ben ook nog steeds hard aan het werk, maar met dit weer is dat ook wel lekker :D Tot MSNsss en mails Dikke kUssss en genietennnn Xxx

  • 28 Juni 2007 - 21:20

    Debora:

    Hoi Lisa, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik ben wel jaloers op je met al dat mooie weer. Hier is het net herfst. Heb je gezellige dagen met je ouders gehad? Ben benieuwd hoe Barcelona was ik hoor het wel van ze of ik lees het op je site. Vind ik trouwens leuk om je zo te volgen. Nou lies de groetjes en tot meels!
    Liefs van ome Jan en tante Debora


  • 30 Juni 2007 - 17:06

    Kim:

    Hee Lies! Leuk hoor die foto's!! Is dat tweepersoonsbed van jou? Is dat dan jou kamer op die foto? Je ouders hadden t ook leuk gehad hoorde ik van je moeder.. Bedankt voor je brief vond ik heel leuk.. ik schrijf der een terug xxx

  • 01 Juli 2007 - 10:45

    Ilona:

    Ik ben blij dat het nu allemaal toch goed gaat met je en dat je nu ook meer kan gaan doen. Ik hoorde van mijn moeder dat het gezellig was geweest toen je ouders er waren. Nog veel plezier en succes verder. Groetjes en XXX Ilona.

  • 01 Juli 2007 - 18:18

    Diane:

    hoi hoi

    klinkt allemaal lekker positief :)
    geniet er lekker van

  • 02 Juli 2007 - 16:47

    Wil En Suus:

    Ha Lisa!
    Fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt in je nieuwe huis en op je nieuwe stageplek!
    Hoorde van Helma dat het leuk was geweest de paar dagen die ze bij je zijn geweest, zullen wel snel voorbij zijn gegaan!!!!
    Hier alles goed! Heel veel groetjes en een dikke zoen van Wil en Suus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 7615

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: