SPANJE - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu SPANJE - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

SPANJE

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2007 | Spanje, Madrid

Hallloo, hier ben ik weer..
Nou, de duitsers zijn gelukkig weer naar huis! pff iedereen had klachten over hun. er was ook nog een duitser die buiten bewustzijn was geraakt, hij had te veel gedronken en er kwam allemaal bloed uit zn mond dus ambulance was hier maar uiteindelijk is het wel weer allemaal goed gekomen.. nu zitten er vooral engelsen spanjaarden en nederlanders. gister waren kim dr ouders hier en zijn we ff naar het strand geweest, was gezellig! en vrijdag ga ik ook een dagje naar hun opde camping.. verder gaat

  • 18 Juli 2007 - 14:28

    Jeroen En Joyce:

    Staat je goed hoor dat geel! Werkse, maar geniet er ook van! Groetjes

  • 18 Juli 2007 - 14:52

    Carine:

    Mooi geel is niet lelijk...hihi...
    Los ballos!

  • 18 Juli 2007 - 16:58

    Sanne:

    staat zeker goed lies, neem er nog een paar mee naar rojales hebben we toch nog shirtjes:D je komt wel hoor ! zou egt vet zijn ! bedankt voor je sms en weer een leuk verhaaltje geniet van je dagen groetjes sanne.

  • 18 Juli 2007 - 17:00

    Sanne:

    alleen was je berciht volgens mij nog niet af?? moest je weg ofzo? kuss sann

  • 18 Juli 2007 - 17:42

    Debora:

    Hoi Lisa, volgens mij heb jij het daar super naar je zin. Het staat wel stoer jij in het geel achter de balie. Ik zag dat Mees ook al een bericht aan je geschreven had, die is er vroeg bij. Het is een schatje. Veel plezier nog en werkse daar want dat moet natuurlijk ook af en toe!
    Groetjes en een dikke kus van mij.

  • 19 Juli 2007 - 08:25

    W&dy:

    Hola guapa :-)

    Kei leuk hoor die foto's. Ik ben blij dat het goed met je gaat en dat die duitsers weg zijn! pffffffffff wat een volk he?!

    Gelukkig hoefde je geen mond op mond beademing te doen....haha

    Doe het nog goed daar en geniet er maar lekker van.

    Dikke kus!

    wen

  • 19 Juli 2007 - 18:28

    KeL:

    Ola Lies!
    Je duitserverhaal had ik al tot in de puntjes gehoord op msn. Wat een gedoe joh! Maar zo maak je ook nog eens wat mee. Vandaag voor het eerst hier een mooie dag gehad, met zon bedoel ik dan he ;)
    Voor het eerst in 3 weken! Maar het duurt maar voor even, morgen krijgen we alweer slecht weer! Die gele blouse staat je inderdaad geweldig haha..Wel weer leuk dat je er foto's bij hebt gedaan, zo kunnen we je helemaal goed volgen!
    Nou succes maar weer voor de komende dagen en blijven genieten he..
    Dikke Kus

  • 19 Juli 2007 - 21:49

    Mam:

    De groetjes van Jacques, hij durft zelf niet te typen. Leuk hoor dat geel!!
    Veel plezier morgen op de verjaardag van KIM. De groetjes aan Ria, hris en Anne

  • 20 Juli 2007 - 08:11

    Graats:

    Kan ik 4 van die schitterende blousen bestellen aub! Leuk voor in de winkel! Mooi geel is niet lelijk toch.....
    Mooooooooooooooooi van C&A?????

  • 21 Juli 2007 - 18:09

    Shaaar:

    Heee Lies!! Nog onwijss bedankt voor je kaart :D Beetje laat, maar ik wilde het nog wel even gezegd hebben! Ik schrok me rot van mezelf, maar hijs wel heeeel leuk!! Hij was ook precies optijd, dus mijn complimenten! Hoe vergaat het je in Spain> Vast lekker druk en warm.. hier alles zn gangetje.. Daan is vandaag op vakantie gegaan, dus dat is minder voor mij en leuk voor hem! Ik ben blij als ik lekker aan het zwembad lig! Jij nog veel lpezier natuurlijk en je fotoos zijn erg leuk om te zien..! Dikke kUssss Shaaar

  • 23 Juli 2007 - 21:37

    Mees:

    Ha eh.. tante(?) Lisa,

    Stuur even je mailadres door, dan zal papa wat foto's van mij mailen...
    bsikkens@tiscali.nl

    Veel plezier nog daar!

    Hasta la vista Lisa!
    Don Mees

  • 28 Juli 2007 - 12:06

    Kirsten:

    Hey Lisa

    sorry dat ik een tijdje nix van me heb laten horen maar ik heb het echt druk. en elke keer als ik bij je langs wil komen komt er weer wat tussen :( zeg het maar wanneer je wilt gaan eten, maar ik moet wel kijken of ik tijd heb want heel mn rooster ligt overhoop met partido´s enzo...
    hoe is het verder?
    en ik was die avond in QK toen partysquad er was ;) ik ga volgende maandag denk ik weer.
    zie je snel!!

    xx kirsten

  • 30 Juli 2007 - 13:54

    Patty:

    Heej lies,
    was je verhaaltje nou nog niet helemaal af of ligt het weer eens aan mijn computer?? Had je mijn sms nog gehad? Heel erg bedankt voor je kaartje echt heel erg leuk.. Over een week begint de kermis hier alweer.. Gaat snel joh!! (ik zal toch wel weer veel moeten werken!!) Larry komt weer in de slof draaien dus dat gaat ook wel weer gezellig, maar denk ook wel heel druk worden.. Daarna gaan wij ook lekker het mooie weer opzoeken.. Geniet maar weer van de mooie dagen daar, en ik hoop tot over 2 weken!! Dikke kus pat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7606

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: