bijna naar huis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu bijna naar huis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

bijna naar huis!

Door: Lisa

08 September 2007 | Spanje, Madrid

Halllooo allemaal,
Is alweer een tijdje geleden, maar hier weer ff een klein stukje van het leven hier..
2 weken geleden waren mn ouders nog hier met Iris & Dana, was erg leuk! We zijn naar een waterpark geweest waar ze ook dolfijnen en zeehonden hadden enz, heb nog lekker met een zeehond gedanst haha.. Was erg leuk, alleen balen dat me vader niet kon lopen natuurlijk! Gister op me vrije dag ben ik met 3 andere meiden uit me appartement naar Waterworld geweest, das ook een waterpark maa dan met alleen maar glijbanen en zwembaden enzoo, was ook erg leuk! En ong 2 weken geleden is trouwens ook mijn spaanse telefoon naar beneden gevallen, dus voor de mensen die me daarop wilden bereiken,, die doet het niet meeer!! Gister ticket geboekt en ga 28 sept naar huis!! Nog 3 weekies!! Tot snel allemaal!!
XXXX

• 08 September 2007 - 14:25

28 sept??
    Oh, dan is het nog 2 weken en 6 dagen...!! Huh?? Dat klinkt écht heel snel!! Dus eh..tot zo??

• 08 September 2007 - 15:24

Kel:

Ha Lies.
    Nu wordt het echt aftellen geblazen. Het is is echt snel gegaan. Maar komt ook doordat het hier zomervakantie is geweest. Dus voor ons ging de tijd ook snel. Dus nu wordt het afronden, en dan weer op naar huis. Dat moet een lekker gevoel zijn.
    Wij zijn gister naar de 80's geweest, was erg gezellig, pas om half 6 thuis. Toen zijn we om 12 uur bij Wieb en Jo (in de kapperszaak) een broodje Carpaccio gaan brengen,daar hadden we het met Wieb gister over. Maar ze hadden natuurlijk nooit gedacht dat we het echt zouden doen. Dus om half 12 al, gingen Steef, Shaar en ik, met ons brakke hoofd naar Pijnacker, gelukkig wel met de auto anders hadden we het niet getrokken hoor.
    Vanavond waarschijnlijk even naar de Pool. Ray en Pieter draaien daar, dus dat is wel gezellig! Ben benieuwd of er dan ook gedanst wordt. Nou Meis, tot snel! En zet hem op voor die laatste weken. En ga nog even onwijs genieten van het weer!
    Dikke Kus

• 09 September 2007 - 14:25

Maaikee:

Haaayy! Nou dat duurt egt nie lang meer! Hier alles en iedereen weer druk met werken en school..pff! Maja dat heb je als het gewone leven weer is begonnen.. Nog veel plezier! xxx

• 09 September 2007 - 18:28

Tante Mariette:

Hey lisa, nog even volhouden hoor!!!!!!!!!!!!!! Hoorde trouwens dat de zeehond of zeeleeuw je nog mond op mond beademing had toegepast? We hadden dat wel even willen zien, we wachten op de foto`s. Nog een fijne tijd daar en tot gauw. dikke kus van ons allemaalxxxxxxxxxxxxx

• 11 September 2007 - 19:18

Mam:

He meis, nog een paar nachtjes he. Ga nog maar leuke uitstapjes met de meiden maken en maak er nog een paar gezellige dagen van. tot snel XXX

• 11 September 2007 - 20:25

Mariska:

heey lisa..
    jeetje dat klinkt heel snel ja.. 2 weken en 6 dagen!! en wat iedereen zegt.. geniet er nou nog ff van... vooral van het weer.. want die is echt niet goed in nederland.. en kijk weer lekker uit naar de nederlandse pot!!!

dikke kus,

we zien elkaar nog weL!

• 12 September 2007 - 14:50

Shaar:

zooo Lies nog maar 20 dagen :D Dat is lekker af tellen geblazen!! Krijgen we dan ook weer een terugkom feestje? Heb je al een lied gemaakt hah!! Heb je daar nog lekkerdere pizza's op dan bij ons in Spanje?! Vast niet! Noouu Wijffie tot heel snel !! Kussss

• 12 September 2007 - 17:03

Nog maar 16 daagjes!!!
    Dat klinkt nóg korter dan twee weken en twee dagen!!
    See you ( soon !!)

• 14 September 2007 - 18:17

Carine:

Over twee weken, dus over 14 dagen, dus over 336 uur , dus over 336 x 60 minuten....ben je THUIS !!

• 17 September 2007 - 15:44

Carine:

Het lijkt wel of iedereen stopt met schrijven nu je bijna thuis komt...ik niet hoor!!Dus...nog maar één week en víer dagen...gewoon volgende week al!!
    Knuf!!

• 17 September 2007 - 21:02

Steef:

Nog maar 11 daagjes!! Jeej! Neem alsjeblieft een beetje lekker weer mee, want dit hier lijkt echt nergens op!! Nog ff volhouden en dan ben je weer lekker thuis!! Tot heeeel snel!
    xxxxxxxxx

• 18 September 2007 - 21:08

Ilona:

Gelukkig kan je nu echt gaan aftellen, dus net alwat de rest zegt nog ff.
    Groetjes Ilona

• 19 September 2007 - 17:10

Debora:

Hoi Liesje, eindelijk weer een berichtje uit Dordt. Vanmiddag op Mees gepast het is een schatje hoor kom maar gauw kijken als je thuis bent. Hij lacht al en is erg benieuwd naar jou! Nog maar 9 nachtjes en dan ben je weer thuis. Trek maar 3 truien aan als je naar Holland komt die zul je nodig hebben. Ik kom gauw bij je kijken hoe het met je gaat en of je lekker bruin bent. Nou Lies nog even een dikke week volhouden maar die is zo voorbij. Tot in Holland!

• 20 September 2007 - 11:40

Sannneee:

oehhh alweer bijna naar huis! heb je al zin> of blijf je liever nog even daar? hier is het niet zulk mooi weer maar het is nog net 25 graden dus nouja heh nou heb weer zin je te zien hoor lies tot over een week !:D:D:D:D:D doeii doeii sanne

• 20 September 2007 - 14:37

Mam:

Gefeliciteerd met Paps!!

• 20 September 2007 - 20:09

Ha Lies!
    GeVEELciteerd met je paps!! Wat een hele leuke kaart heb je gestuurd zeg!! Daar is hij vast heel blij mee!
    knuf!!

• 21 September 2007 - 13:26

Graats & Diane:

Heeeeeeeeee Liesje

Allereerst bedankt voor je sms terug!!! LEUK LEUK LEUK wij hoopten er al op!!!
    Je laatste weekje gaat in !!!! Ff nog genieten, ervaringen opdoen en dan thuis kijken wat je er mee kunt doen.

Groetjes van ons en tot snel

• 25 September 2007 - 11:34

Carine:

En nog maar drieeeeeeee.........
    Morgen kan je gewoon zeggen dat je overmorgen thuis bent !! Yessss!!
    Los ballos!!

• 25 September 2007 - 19:10

Wil En Suus:

Ha Lisa

Nog maar 3 nachtjes slapen!!!!!! En dan sta je weer in de regen in nerderland! YES! Meis tot snel!

Dikke zoen

Wil en Suus

• 26 September 2007 - 17:42

Wendy:

Hey Lisa

Nog wel ff een berichtje op je site zetten he, voordat je naar huis gaat...

Dikke kus!

WEn

• 27 September 2007 - 09:00

Sanne:

1 nachtje dan zien we je weer :D:D doeiiixx

• 27 September 2007 - 13:38

KeL:

Over 24 uur sta je alweer op Nederlandse grond, als alles goed gaat ;)
    Tot morgen Liesss!
    Dikke Kus

• 28 September 2007 - 15:08

Mariska:

als het goed is ben je nu in het koude kikkerlandje!!! nou we zullen vast nog wel wat van elkaar horen! geniet lekker nog van je vrije tijd in nederland.. want voor je het weet zit j weer op die ´leerloze´ school..

nou doei,,
    dikke kus!