8 weken! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu 8 weken! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

8 weken!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2007 | Spanje, Madrid

halooooo,
ik zag dat het andere bericht niet helemaal geplaats was maar daar stond dus nog dat het hier heel lekker weer is elke dag rond 35 graden!
deze week lekker met anne op de catamaran geweeets, was echt heerlijk !! ben al aardig wat bekenden tegen gekomen en dat is ook wel leuk.. ben nu over de helft en hoef nog maar 8 weken! dat wordt dus aftellen.. ik mis jullie wel allemaal! en ik ben aan het wachten op antw of ik nog naar de meiden kan in de villa, hoop het wel.. maar ze doen echt heel raar, de ene dag wel en de andere dag niet.. ben bennieuwd! tot snel! DIKKE KUSSS

jaaa ik ga lekker 3 daagjes op vakantie !! haha lekker ff naar de meiden! echt super leuk!

  • 02 Augustus 2007 - 08:02

    Mam:

    Ik zal voor je duimen!!!! Ook wij komen snel weer richting Spain. tot snel
    dikke kusXXX

  • 02 Augustus 2007 - 14:40

    Shaaar:

    Hee Lies! Ik zag dat je op msn was..maar ik was dr alleen niet! Leuk dat je naar de villa komt :D:D Wordt hardstikke gezellig..! Sanne is nu even een weekje met Danny naar France, heeft t erg naar dr zin! Daan komt als het goed is zaterdag weer thuis..:D Maargoed kel en ik dus lekker lovelanden zaterdag, heb ik erg veel zin in! Hoe staat het met het uitgaansleven bij jou? Hoop dat je het lekker naar je zin hebt en volgende x spreek je in het ECHT!! Heel leuk! Tot dan Dikke Kusss Shaar

  • 03 Augustus 2007 - 09:34

    Carine:

    Jeetje...nog máár 8 weken? Wat klinkt dat inderdaad kort...En over +/- 3 weekjes komen je paps & mams & zus& nicht!! Daar kijkt vooral nicht Dana naar uit!! Leuk hoor! En dan is het nog máár 5 weekjes....Lies, dat moet lukken, wat er ook gebeurt!! Hoop dat je lekker lol kan gaan maken met JOUW meiden!!
    Knuf!

  • 04 Augustus 2007 - 10:08

    Patty:

    het lies,
    leuk man dat je bij ons langs komt!!
    Echt heel gezellig.. Maar 8 weken klinkt dan idd nog maar kort..
    Ik had Anne ook gesproken nadat ze terug was en die vertelde ook dat ze het een en ander met jou had gedaan, leuk hoor!!
    Nou lies, wij zien je over een weekkie..
    Dikke kus

  • 08 Augustus 2007 - 07:10

    Steef:

    heej Lies!!
    Echt heel erg leuk dat je ook toch naar de villa kan komen! Wordt echt gezellig en is voor jou ook ff lekker een onderbreking van die lange stage.. Hier is het nu natuurlijk kermis, vandaag braderie en vanaaf Larry in de slof, hoop dat ik erbij kan zijn, moet nl vanavond werken.. en dan voor je het weet is het alweer zondag en komen wij ook lekker naar spanje!!
    Nou meis, nog eventjes!! Hele dikke zoen en tot heeeeeeel snel xxxx

  • 08 Augustus 2007 - 08:49

    Roy, Kirsha , Joyce:

    Dat gaat snel zeg. Maar met veel plezier en lekker weer is het vast nog prima uit te houden. groetjes van ons!

  • 09 Augustus 2007 - 10:36

    Gracia:

    Hola Lisa,

    Que tal? Hablas ya un poco de espanol? Pues yo he estado de vacaciones en el sud de Espana y ya me va muy facil otra vez. Te deseo buenas vacaciones con tus amigas en la villa y tienes que saber de que aqui en Happy Kids te hechamos de menos tambien mucho!

    Hasta pronto!!!

    XX Gracia

  • 09 Augustus 2007 - 12:47

    Sannne:

    ha lies ik hoop dat je het nog steeds erg naar je zin heb daaro nouja iniedergeval heb je beter weer het is hier echt heel erg slecht weer! vandaag wieleronde! egt gaaf dat je naar ons toe komt heb er harstikke veel zin in , je vraagt al een paar keer om het adres maar dat weten wij ook niet en dat hoef je ook niet te weten want wij halen jou toch op bij het vliegveld.
    als je dan even laat weten hoelaat je er precies bent dan staan wij klaar
    kusssss sannnnnnn

  • 09 Augustus 2007 - 21:19

    Kimlee:

    Hey Lisa..!

    Ben zo Blij dat je het allemaal red daar..! Misschien dat we volgend jaar samen ergens heen kunnen gaan!

    Ik kan niet wachten om je weer te zien en je te knuffelen..!! =)

    Tot Snell!!

    Kusss Kimlee

  • 10 Augustus 2007 - 09:23

    Debora:

    Hoi Lisa,

    Gelukkig dat je toch naar de meiden kan ben je inmiddels al geweest en was het leuk? Anders nog héél veel plezier. Hoe is het verder bij jullie, als we de weerberichten moeten geloven zou jij nu met kaplaarzen moeten lopen. Of valt het allemaal wel mee met die regen daar? Nou Lies heel plezier nog en werkse!
    Groetjes en een dikke kus van Debora (ook van ome Jan)

  • 11 Augustus 2007 - 10:22

    Ria:

    Hoi lisa.
    ik heb de foto,s nog niet verstuurd. Je weet dat ik er niet zo handig in ben. Maar ze komen er aan. Ik heb je wel een kaartje gestuurd, dus let op de post.
    Helemaal te gek dat je toch weg mag.En daarna komt het eind toch al een beetje in zicht.
    Lisa heel veel plezier. Geniet ervan.
    groetjes Ria
    Doe Lauranne de groeten van ons.

  • 11 Augustus 2007 - 11:27

    W&:

    Hola guapa

    Hoe gaat het met je?
    Ben heel benieuwd naar je spaans....

    xxx

  • 11 Augustus 2007 - 11:40

    Sannne:

    joehoeee je komt lekker bijna naar ons toeeeeee kusssss

  • 13 Augustus 2007 - 20:53

    Carine:

    Lisa van der Helm, waar ben jij nu?
    BIJ JE MEIDEN !! JOEPIE!!
    Geniet er maar van!!
    knuffie!

  • 17 Augustus 2007 - 12:35

    Maaaatt:

    heeej maatje van me!!
    nog minder dan 2 maandjes he!! we gaan het volhouden tot het bittere end hihi!!

    doeeeeiiii

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 7610

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: