Spanje! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van lisavdhelm - WaarBenJij.nu Spanje! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

Spanje!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2007 | Nederland, Nootdorp

Hallo Allemaal,

Zoals de meeste van jullie wel weten, ga ik over ongeveer 2,5 week naar Spanje voor een klein halfjaartje!
Ik vind het heel spannend, maar heb er wel erg veel zin in! Op deze site kunnen jullie een beetje mijn belevenissen volgen :)
Kuss

  • 04 Mei 2007 - 14:28

    Carine:

    Hoi Lisa!
    Ik ga zeker heel vaak kijken op deze site, en ik hoop ook langs te komen!!
    Ik wens je een KEI leuke tijd in Spanje!!
    knuf, Carine

  • 04 Mei 2007 - 15:39

    KeL:

    Hoiii Lies..
    Nu wordt het wel heel serieus allemaal, zelfs al een site ;)
    Maarja voordat je gaat, gaan we nog ff 3 weekenden party-en met zijn allen! Als dat niet gezellig wordt.. ;)
    Zie je morgen.. KusSs KeL

  • 04 Mei 2007 - 16:11

    Steef:

    Hee Lies!!
    Zo nu gaat het echt opschieten en ga ik je heeeeel lang niet zien, jammer dat ik niet bij je afscheidsfeestje kan zijn, maar ik spreek je nog wel ff voordat je gaat!!
    Dikke kuss Steef

  • 05 Mei 2007 - 13:45

    Ilona:

    Ha die Lisa.
    Eindelijk naar spanje heel veel succes en plezier van uit het andere zonnig zuiden.
    Groetjes Ilona.

  • 05 Mei 2007 - 16:43

    Iris:

    hoi lies!
    echt heel veel plezier in spanje ;)
    ikgajemissen ;)

    kusje van je zusje ;)
    xx

  • 06 Mei 2007 - 12:05

    Ray:

    Lisa!

    Ik ga je nog geen gedag zeggen hoor ;) Eerst slinger ik je mp3 speler nog even vol en dan ook nog even een feestje bouwen de 19e!

    Kus, Ray

  • 07 Mei 2007 - 07:26

    Wil En Suzanne:

    Ha Lisa!
    Wat leuk dat we je kunnen volgen via deze site! We gaan je site zeker volgen!
    We wensen je een onwijs leuke tijd toe in Spanje! Ga ervan genieten!
    Kus Wil en Suus

  • 07 Mei 2007 - 14:33

    Kim:

    Hee Wijfie!!
    Het komt nu wel heel dichtbij he! Maar we hebben nog wel een paaar leuke weekenden voordat je weg gaat! en donderdag gezellig uit eten! Ik ga je wel missen hoor!! Dikke Kuss

  • 07 Mei 2007 - 15:28

    Patty:

    Ja... lies ik heb het internet ook gevonden..
    Ik ga je beloven iets vaker op de computer te kijken, want ben wel erg benieuwd naar al je spannende verhalen..
    Zaterdag nog even lekker eten met al de meiden en die week daarna kom ik uit mijn werk nog even langs op je feestje!! Dus ik zie en spreek je nog wel een paar keer voordat je Nederland verlaat..
    xxxxx patty

  • 08 Mei 2007 - 10:02

    Lisette Mt2a:

    Hey meis,

    Hartstikke leuk je berichtje..!
    Het gaat nu echt opschieten he.. ;) Ga jij nou ook alleen of niet?En waar ga je in Spanje?!Nou ik hoor het wel, en ik ga je ook volgen via deze site.Ontzettend veel plezier.

    Kus Lies

  • 08 Mei 2007 - 21:58

    Kimlee:

    Liessjeeeeeeee!

    Tis al bijna de 24e van Mei..De Dag Dat Wij vertrekken..Gelukkig kom ik nog een nachtje in dat Dorp van je Logeren..Nou Kben Zo Benieuwd hoe het daar is..Mensen gaan me daar vast aan kijken als iemand die verdwaald is hahahaahha..Maar Zal vast heeel gezellig worden..Hoop dat er ook nog een lekker Kroegie open is..De Slofff (sigaretten) ghehe.. Ofzo We zien t wel..

    Kwens je in ieder geval veel plezier op je Stage In España...

    Kijken wie dr bruiner terug komt..jij of ik ;) hahah

    Hou heel veel van jou..Lekkerding van me..! hahaha

    Kusjeee Kimleeeeee

  • 09 Mei 2007 - 08:55

    Debora:

    Hoi Lisa,

    We gaan het zeker volgen en het lijkt me super spannend voor jou maar ook een geweldige uitdaging. We wensen je in ieder geval een toptijd toe!
    Een dikke kus van ons

    Ome Jan en tante Debora

  • 09 Mei 2007 - 08:57

    Debora:

    Hoi Lisa,

    We gaan het zeker volgen en het lijkt me super spannend voor jou maar ook een geweldige uitdaging. We wensen je in ieder geval een toptijd toe!
    Een dikke kus van ons

    Ome Jan en tante Debora

  • 11 Mei 2007 - 15:45

    Kim:

    Heee Asil.. Was gezellig he gister in Leiden! Morgen lekker tapa's eten.. Dit is al de tweede keer deze week dat ik op je site ben! Heel veel voor mijn doen haha! Nou ik zie je morgen en we gaan er een hele gezellige avond van maken! XxX

  • 11 Mei 2007 - 18:17

    W&:

    Hola guapa,

    QUÉ TAL?!

    Ik wens je super veel plezier!!! Geniet en live life to the MAX!!!

    Mijn reizen van deze maand zijn niet te volgen :-) Ben net terug uit ijsland. Daarvoor was ik in roemenie en zuid afrika. Ik vertrek dit weekend naar griekenland :-) Dus ook druk druk druk maar wel mega tof!!!

    HASTA LUEGO!

    ¡CUÍDATE!

    A donde fueres haz lo que vieras!!!

    Beso! Wendy

  • 15 Mei 2007 - 12:17

    Gracia En De Rest :

    Nou mooi is dat al die leuke en gezellige berichten. SORRY maar ik sluit me er helemaal NIET bij aan! JE LAAT ONS IN DE STEEK MUTS! en dan moeten wij hier ploeteren terwijl jij daar loopt te feesten en te beesten en lekker in het zonnetje kan werken!

    We gaan je de laatste werkdagen eens lekker afmatten.

    PUNT!!!

  • 16 Mei 2007 - 11:12

    Jacqueline:

    hoi lisa,
    wat een gaaf idee om zo iedereen op de hoogte te houden.
    veel plezier met al de mensen die je daar leert kennen!
    enne, ondanks het gemis van thuis; geniet ervan!
    liefs jacq

  • 17 Mei 2007 - 10:43

    Gerry:

    Hoi Lies, leuk om je zo te kunnen blijven volgen. Ik zet je gelijk bij m'n favorieten! Dikke kus Gerry

  • 17 Mei 2007 - 20:15

    Arie:

    Lisa
    Samen met Nick de laptop afgesteld, als het goed is werkt de camera nu.

    liefs je papa

  • 17 Mei 2007 - 20:23

    Nick:

    Hoi lies!

    Zoals je ziet heb papa net geholpen met het instellen van je laptop(hij had het er een beetje moeilijk mee :P )

    Hoop dat je veel plezier hebt in Spanje!

    Adieu!

  • 19 Mei 2007 - 22:12

    Tante Trees:

    Hoi Lisa

    Gaat het daar wel lukken zonder je pa en "broertje" Nick?
    Maar je laptop is in ieder geval in orde gemaakt.
    Wij wensen jou in ieder geval een goede reis en een fijn verblijf toe.
    Groetjes van:
    Ome Siem en tante Trees.xxx

  • 20 Mei 2007 - 15:29

    KeL:

    He Lies,
    Nu is je afscheidsfeestje ook al achter de rug. Dan gaan je ons al echt bijna verlaten!
    Je afscheidsfeestje was in ieder geval top. Woensdag drinken we t allerlaatste drankje samen!
    Dikke Kus

  • 20 Mei 2007 - 17:22

    Shaaar:

    Was een hele gezellige avond meis! Nu gaat het echt snel gebeuren.. whoehoee spannend!! See You kusss Shaar

  • 24 Mei 2007 - 13:32

    Shaaar:

    ** Whoehoee ** Je bent er al !! We houden je in de gaten he! Dikke Kuss Shaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nootdorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 7614

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: