IN Spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu IN Spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

IN Spanje

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2007 | Spanje, Pineda de Mar

Halloooo

even snel een heel kort berichtje... vanochtend was het dan zoverrr.. met mn ouders, kim, sanne, shaar & Patty naar rotterdam airport, afscheid was even moeilijk maar uiteindelijk ben ik in Spanje;) ik kwam op het vliegveld een jongen van mijn school tegen en daar zat ik ook naast in het vliegtuig dus dat was wel gezellig.. hier aangekomen stond monique al op mij te wachten en bracht me naar mijn hotel.. ik werd aan een paar mensen voorgesteld, toen even snel mijn koffers op de kamer gezet en wat gegeten.. toen ben ik naar een hotel hier verderop gebracht waar nog 2 meiden van mijn school waren.. even met hun gepraat en toen weer terug naar mijn hotel, waar ik even niet wist wat ik moest.. ik heb toen maar mijn kleine!! kamertje wat gezellig gemaakt en dat voelt al beter, de kussensloop hangt meiden!! het is een hele kleine kamer zonder douche of wc maar die zit op de gang 1 stap lopen,, het valt wel mee, er is in te leven.. nou dalijk maar even in het dorpje kijken ofzoo.. ik heb nu nog het gevoel dat ik echt niet weet hoe ik het vol ga houden de komende 5 maanden, maar daar komt vast verandering in! als het goed is morgen de eerste werkdag. ik hou het even voor gezien en probeer als ik foto´s heb er op te zetten.. Mis jullie kuss

  • 24 Mei 2007 - 15:12

    Shaaar:

    YesYES ik ben de eerste met een bericht!! Hah fijn dat je een goeie reis heb gehad met je skihut friend:) Je zal inderdaad nog ff moeten wennen aan je nieuwe omgeving, maar dat komt vast allemaal nog! Suc6 morgen met je eerste werkdag, hoop dat het allemaal een beetje meevalt! Hele Dikke Kus Shaar

  • 24 Mei 2007 - 16:42

    Mam:

    Nou meid, het was me wat vanmorgen! Gelukkig is de reis goed verlopen. Maak je kamer een beetje eigen, hier een paar foto's, daar een hoop met kleren op de grond, op de tafel een berg papieren en prullen, dan gaan de 5 maanden vanzelf!!
    Nu op ontdekking in het dorp en aan het strand!
    dikke knuf XXX

  • 24 Mei 2007 - 19:25

    Wendy:

    He Lisa!

    Ik heb je niet meer gezien helaas maar bij deze toch nog veel succes en geniet ervan! De eerste week moet je wennen maar daarna komt het echt wel goed! Ik had precies hetzelfde! Je moet er gewoon van genieten want voor je het weet zijn de leukste 5 maanden voorbij :)!!
    Veel plezier!
    Kus, Wendy XX

  • 24 Mei 2007 - 19:36

    Carine:

    Hey Liesie!!
    Stoer hoor, nu ECHT in Spanje!
    Suc6 morgen en we houden de site in de gaten!
    Knuf, Carine

  • 25 Mei 2007 - 11:54

    Sanne:

    ha lieve lies, het went vanzelf idd wat je meoder zegt ahah een hoop kleren enz enz. dat komt wel goed. nouja een voordeel met zo`n klein kamertje kan je tenminste niet zoveel troep maken. Pasten die 150 kilo koffers erwel in? nou ik ben benieuwd naar foto`s! Je heb dus draadloos internet ook? heb je ons nog goed zien zwaaien? ik met me groene sjaaltje :D :D lies het is wel raar dat je nu weg bent maar voor je het weet ben je alweer terug dus geniet er maar lekkker van daar in het leuke spanje :D hele dikke kus sannne

  • 25 Mei 2007 - 15:55

    Kel:

    Haa Lies,
    Wat leuk al je eerste bericht. Jammer dat ik je niet mee kon uitzwaaien, maar gelukkig heeft Sanne met dr groene sjaaltje voor mij gezwaaid. Haha..
    Het zal inderdaad ff wennen zijn, maar voordat je het weet ben je al een week verder en gaat alles vanzelf!
    Zet hem op! Kuss Kel

  • 27 Mei 2007 - 09:00

    Ilona:

    Hoi Lisa
    Ik hoop dat je het er naar je zin hebt, dat je het lekker druk hebt dan is de tijd ook zo voorbij en dat je jezelf er ook vermaakt. Veel plezier en groetjes. Ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pineda de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 7614

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: