eerste werkdagen! - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu eerste werkdagen! - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van lisavdhelm - WaarBenJij.nu

eerste werkdagen!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2007 | Spanje, Pineda de Mar

Haay lieve mensen,

bedankt voor alle lieve berichtjes!! dat doet me wel goed hoor :D
Vrijdag eerste werkdag gehad,, pff wat was dat lastig.. alles in spaans gemengd met engels,. is lastig om te begrijpen.. ik moest van 10.00 tot 14.00 werken en daarna weer van 17.00 tot 21.00.. echt heel vervelende tijden maar ik hoop dat daar over een tijdje verandering in kan komen,, de mensen hier zijn opzich wel aardig maar uitleggen vinden ze lastig haha.. je hoort het van alle stagaires.. er is zelfs al een jongen terug naar huis vertrokken omdat hij het niet meer trok.. over het werk opzich zelf; ik kan al mensen een kluis geven en boekingen maken voor het andere hotel enz maar het meeste moet nog komen natuurlijk maar het gaat best aardig al zeg ik het zelf.. vind het werk alleen nog niet zo leuk, de tijd gaat echt langzaam maar daar komt ook verandering in hoop ik.. gister was ik vrij en toen ben ik naar sta. susanna gegaan naar kirsten en zijn we lekker naar het strand geweest en over de boulevard winkeltjes gekeken, tot dat we al helemaal in malgrat liepen haha.. de trein terug naar pineda genomen en s'avonds niet zoveel gedaan.. vandaag ook weer gewerkt, heb er al 2 werkdagen opzitten!! morgen ben ik weer vrij, lekker naar barcelona, ff shoppennnn! verder moet ik dan vanaf dinsdag weer werken tot zaterdag denk ik.. we zijn ook al wezen stappen in Calella, was ook wel gezellig, nog wat mensen tegen gekomen van school.. nou tot zover dit verslagje.. ik probeer ook nog wat persoonlijke emails te sturen, maar dat lukt niet altijd.. sorrry>! maar ik denk wel aan jullieeee!! mis het hoor lijkt alsof ik al best lang weg ben.. mijn spaanse nr is trouwens : 0034 692277831
maar ik heb mn nederlandse nummer ook nog gewoon, dus die kunnen jullie ook nog gebruiken.. Lovee kusss

  • 27 Mei 2007 - 19:53

    Maaike:

    Wijfie fijn dat je al wat mensen hebt om mee op stap te gaan, te shoppen, te zonnen enzo.. Alles went behalve een vent, dus ook het werk zal vanzelf gaan wennen en leuker worden! Veel plezier in barcalone morgen en doe voorzichtig! Spreekje snel weerr.. xxx Maaike

  • 28 Mei 2007 - 02:46

    Sjak:

    ola lies,
    miste je wel hoor donderdag in de slof!!
    maar hoop dat het snel went daar!!
    dikke kus sjak

  • 28 Mei 2007 - 08:42

    Shaar:

    Hee Lieve Lies! zoo al lekker geshopt.. dat doe je goed! Zie je wel dat je al die truitjes niet nodig had :P En werken zal vast snel wennen net als het Spaans! Veel suc6 en een dikke kusss

  • 28 Mei 2007 - 08:43

    Daniel:

    Hoi Lisa, sorry van je bericht in je boekje. Maar de waarheid moet soms gezegt worden. Veel plezier met de spaanse boys. Xjes

  • 28 Mei 2007 - 09:13

    Kim:

    Heee wijfie! Leuk dat je al allemaal mensen heb leren kennen enzo! Lekker shoppen in Barcelona ook erg leuk! Ik mis je wel hoor! Ik ga van de week ff kijken voor een ticket... ff kijken hoe duur het is.... Miss youu veel plezier dikke kus

  • 28 Mei 2007 - 10:21

    Ria:

    Leuk lisa, dat je al wat mensen hebt om dingen mee te doen. En vergeet niet alle begin is moeilijk.Het maakt je vaak onzeker als je nog weinig weet en veel moet vragen, maar dat zal elke dag beter gaan. Heb vertrouwen in jezelf. JE KUNT HET!!!!
    Lisa zet hem op. Heel veel succes.
    Groetjes Ria

  • 28 Mei 2007 - 18:22

    Sanne En Danny:

    hallo liesje, wat leuk dat je wat mensen heb leren kennen en uit bent geweest. gaaf hoor lekker daar in spanje je moet er lekkker van genieten, ik vind het knap van je dat je al die boekingen al ken doen enzo phhieht! RESPECT ! Nou lies ik ben benieuwd naar je foto`s het werk zal vanzelf wel leuker en simpeler worden denk , nou love you dikke kus van sannie en ook van dennepen

  • 29 Mei 2007 - 12:30

    W&:

    Hey Lisa

    Kheb net je spaanse voice ingesproken....
    Ben ook in Calella geweest (zoek de steen met mijn naam erop hahaha :-)

    Lisa, in het begin is het ff wennen, maar straks vliegt alles voorbij joh en voor je het weet sta je weer op nederlandse bodem :-)

    Geniet lekker van je tijd daar! Die ervaring kan niemand je afnemen. En ja elk werk heeft zijn voor en tegens he... Kijk lekker naar de leuke kanten dan valt de rest ook mee. :-)Plus de taal ga je heel snel leren en misschien kom je wel een guapo tegen :-)

    Have fun en spreek je snel.

    Kus W&







  • 29 Mei 2007 - 15:38

    Patty:

    Hey wijffie,
    fijn dat je al wat mensen ben tegen gekomen.. Hoe is het weer daar trouwens?
    Hier is het weer minder..
    Met je werk komt het goed hoor, ik heb er vertrouwen in!!
    Heel erg veel succes en natuurlijk veel plezier..
    Dikke kussen van pat..

  • 29 Mei 2007 - 19:54

    Jen Uit Pijnacker:

    Hoii Liesss, heb je vanmiddag al even gesproken, maar toch nog even een berichtje! In het begin is het altijd wennen, maar je moet lekker genieten (zeker van je vrije tijd daar) want als je over 10 jaar getrouwd ben en 3 kinderen heb kan dit niet zomaar meer!!! Enjoy en succes... X

  • 29 Mei 2007 - 20:57

    Mariette:

    Hey lieve lisa, leuk je ervaringen te lezen, het is natuurlijk wennen, maar je zal zien, het gaat je lukken!!!!! Nog veel plezier daar, geniet ervan. Dikke kus van ons xxx

  • 30 Mei 2007 - 13:21

    Kimmm:

    Hee liessssssaaa hier weer een berichtje van mij.. we gingen net ff webcammen dat was leuk!!!!! Nou ga lekker genieten... en ik ga snel kijken voor een ticket dikke kus

  • 30 Mei 2007 - 15:15

    Steef:

    Hoi wijffie!
    Ik wilde je nog even een keer bedanken voor gister! Je bent echt en schat! Was ook leuk om je even te spreken! Moet nu even opschieten, maar wilde je dit ff zeggen!
    Dikke zoen xx
    Steef

  • 30 Mei 2007 - 19:04

    Kelly:

    Ola lieve Lies..
    Nou heb ik je vanmiddag toch even stiekem gehoord via de telefoon.. En van de week gezellig gesproken op msn :D
    Hoe was het shoppen in Barcelona.. Moeten er inmiddels al 3 koffers terug naar Nederland ;) Haha grepje grepje..
    Succes met het werk, het gaat je echt wel lukken hoor! Kuss Kel

  • 01 Juni 2007 - 21:09

    Iris:

    liesjee :D
    lekker weertje daar?:P
    als je vrij ben lekker naar het strand of shoppeeeeeeeen ! lekker bruin worden.
    wij hebben ondertussen al onweer gehad. :|
    en jij zit daar in dat lekkere warme Espana!. al guapo's tegen gekomen :P
    noujaa xx imissyouu. ik zie je snel weer op de cam xxx irisss (L) Loveyou

  • 01 Juni 2007 - 23:11

    Kimlee:

    Hoi Liesjee..

    Ben blij dat je het naar je zin hebt..ik heb t ook onzettend naar mn zin..het lijkt wel of ik hier al jaren zit..

    mail je snel..

    love you kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pineda de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2007

bijna naar huis!

20 Augustus 2007

vakantie!

01 Augustus 2007

8 weken!

18 Juli 2007

SPANJE

08 Juli 2007

holaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 7608

Voorgaande reizen:

24 Mei 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: